įsiskolinimai ir paslaugų ribojimas

Kaip sužinoti priežastį, dėl kurios buvo apribotos paslaugos?
Jei vėluoji apmokėti sąskaitą – pasibaigus sąskaitos apmokėjimo terminui (praėjus ne mažiau nei 2 dienoms) – SMS žinute tau priminsime apie nesumokėtą įmoką. Jei iki žinutėje nurodytos datos nebus gauta įmoka arba pranešimas apie atliktą mokėjimą, paslaugų teikimas bus apribotas.
Jei neįprastai arba labai intensyviai naudojiesi paslaugomis – SMS žinute tave informuosime, kad paslaugomis naudojiesi daugiau nei įprastai, ir paprašysime susisiekti su „LABAS kontraktu“. Jei nedelsdamas su mumis nesusisieksi, paslaugų teikimas tau bus apribotas.

Kaip užsisakyti nemokamą elektroninę sąskaitą?
Labai paprastai − tą gali padaryti paskambinęs nemokamu nr. 1501 arba artimiausiame „Mobiliosios linijos“ ar „Topo centro“ salone.