klausimai dėl sąskaitų

Ką daryti, jei negavau sąskaitos?

Jei dėl kokių nors priežasčių negavote sąskaitos, pirmiausia skambinkite klientų aptarnavimo specialistams nemokamu nr. 1501 arba 8 6500 1501 (iš kito operatoriaus tinklo) ir paprašykite, kad sąskaita dar kartą būtų išsiųsta elektroniniu paštu arba faksu.

Paskambinę į Klientų aptarnavimo centrą gali sužinoti savo sąskaitos dydį ir pagal pateiktus duomenis internetu, banke arba pašte apmokėti sąskaitą už „Labas kontrakto“ suteiktas paslaugas. Taupykite savo laiką su „info LABAS” programėle išmaniajam: čia vos vienu spustelėjimu sužinosite svarbiausius atsakymus apie Jūsų „LABAS kontrakto“ sąskaitą. Atsisiųskite „info LABAS“ dabar – tai nieko nekainuoja! Detalizuota sąskaita Taip pat gali užsisakyti bet kurio savo numerio detalizuotą sąskaitą, kurioje matysi visus išsiųstus skambučius ir trumpąsias žinutes. Detalizuotą sąskaitą gali užsisakyti atvykęs į „Topo centro“ arba „Mobiliosios linijos“ saloną, taip pat paskambinęs nemokamu nr. 1501 arba 8 6500 1501 (iš kito operatoriaus tinklo). Detalizuotos sąskaitos yra siunčiamos paštu. Detalizuotos vieno numerio už vieną mokėjimo laikotarpį sąskaitos kaina – 1,4481 €/mėn. su PVM.

Detalizuotos vieno numerio už vieną mokėjimo laikotarpį sąskaitos kaina – 1,4481 €/mėn. su PVM.

Kodėl gavau sąskaitą už du mėnesius, nors už praėjusį mėnesį buvo sumokėta?
Jei moki paskutinėmis atsiskaitymo laikotarpio dienomis, greičiausiai tavo įmoka mus pasieks kitą darbo dieną (jei moki banke) arba po 3−4 darbo dienų (jei moki „Lietuvos pašte“). Jei tavo įmoką gauname po sąskaitos apmokėjimo termino, naujoje sąskaitoje tavo sumokėta suma neatsispindės. Ji atsispindės dar kito mėnesio sąskaitoje.