dėl telemarketingo skambučių

Mums į skambučių centrą skambinantys ar į salonus užsukantys klientai nuolat pasakoja, kad dažnai sulaukia įvairiausių skambučių, kurių metu jiems norima parduoti prekę ar paslaugą. Jau kurį laiką žmonės mums skambina pasidalinti tokiais numeriais.

Kadangi tokie skambučiai erzina, visiems savo klientams iki 2014 metų sausio teikėme unikalią nemokamą paslaugą – įspėjamąjį pranešimą apie galimai skambinantį pardavėją. Atsižvelgusi į šią mūsų iniciatyvą, Ryšių reguliavimo tarnyba taip pat ėmėsi ieškoti būdų, kaip geriau reglamentuoti telemarketingo paslaugas. Tai rodo, kad „Labas“ siekis ginti klientų interesus pasiekė pirmąjį tikslą – valstybinės institucijos suprato egzistuojančią problemą ir ketina imtis veiksmų. 

Atsižvelgdami į RRT iniciatyvą ir reaguodami į jų pastabas, nustojome teikti paslaugą, informuojančią apie galimai skambinančius prekybos agentus. Ši paslauga išjungta visiems klientams ir jos nebus galima įjungti atgal.

Tačiau mes ir toliau rūpinsimės Jumis, jei vis dėlto sulauksite nepageidaujamų skambučių ir norėsite pareikšti pretenzijas. Jei pageidaujate pranešti mums apie nepageidaujamą skambutį, užpildykite šį dokumentą ir atsiųskite mums el.paštu bendraukime@bite.lt, arba paštu (UAB „Bitė Lietuva“, Žemaitės g. 15, Vilnius), arba atneškite į bet kurį saloną.

Mes įsipareigojame Jūsų skundą perduoti Vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Džiaugiamės galėdami lemti pokyčius, palankius mūsų klientams.