praleistų skambučių registras

Visada žinok, kas su tavimi bandė susisiekti − pasinaudok skambučių registro paslauga. Jis užregistruos visus tau skirtus skambučius tada, kai išsikraus baterija, telefonas bus išjungtas ar atsidurs ne ryšio zonoje. 
Galėsi pasirinkti paslaugos kalbą – lietuvių, anglų arba rusų. Kai vėl atsidursi ryšio zonoje ar įsijungsi telefoną, gausi žinutę, kurioje bus parašyta, kas, kada ir kiek kartų skambino, kol buvai nepasiekiamas (pranešama apie 10 paskutinių skirtingų numerių). Be to, žinutėje matysi skambinusiųjų numerius, skambučių skaičių, mėnesio dienas ir laiką, kai buvo skambinta.

Kiek tai kainuoja?

  • Informacinė žinutė − nemokama.
  • Paslaugos užsakymo žinutė tel. 1500 − nemokama.
  • Tau skambinantys LABAS kontrakto klientai už skambutį nemoka. Kitų ryšio operatorių klientų skambučiai apmokestinami kaip už skambutį į EUROCOM tinklą.

Kaip pradėti naudotis?
Jei esi naujas LABAS kontrakto klientas, praleistų skambučių registro paslauga tau bus įjungta automatiškai. Savarankiškai paslaugą užsisakyt gali:

  • Išsiuntęs SMS žinutę numeriu 1500. Žinutės tekstas: +SR arba SR.
  • Paskambinęs į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu nr. 1501.

Paslaugos gali atsisakyti išsiuntęs SMS žinutę numeriu 1500 su tekstu – SR“ arba pasinaudojęs paslauga „Asmeninis asistentas“.